#11 Laadi helppo sisältökalenteri näillä ohjeilla
Sisältökalenteri on markkinointisi selkäranka – ilman kalenteria ja suunnitelmaa et voi tehdä säännöllistä ja tuloksellista markkinointia! Tämä video on sulle, joka haluat laatia selkeän, helpon ja omaan arkeen ja yritystoimintaan sopivan sisältökalenterin.Sisältökalenteri on markkinoinnin selkäranka, punainen lanka, kivijalka… Siis se tukeva jalusta, jonka päällä koko markkinointisi seisoo.Ilman markkinoinnin sisältökalenteria, sinulla ei luultavasti voi olla toimivaa,…
> Jatka lukemista#10: Etkö keksi aiheita markkinointiin? Katso tämä
Iskeekö tyhjän paperin kammo, kun mietit mistä aiheista tekisit yrityksesi markkinointia? Jos sisältöjen ja aiheiden keksiminen saa aivosi jumittamaan, jatka lukemista ja katso video. Markkinointi on asiakasta varten Tämä on tärkein asia markkinoinnissa: jos sisältösi ei kiinnosta asiakasta, sen tekeminen on turhaa. Koska meistä kukaan ei halua tuhlata aikaa, on tärkeää, että kirkastat itsellesi, millainen…
> Jatka lukemista#9: 3x miksi et onnistu tekemään säännöllistä markkinointia
Kysyn ylläpitämässäni Yrittäjän markkinointisparrailua -Facebook-ryhmässä kaikilta jäseniltä, että mikä on heidän suurin markkinointihaasteensa. Huomattavan suurin osa vastaa, että haasteena on markkinoinnin säännöllisyys tai pitkäjänteisyys. Siksi haluan puhua säännöllisyyden syistä, haasteista ja ratkaisuista tässä jaksossa. Säännöllinen markkinointi Yrittäjät kamppailevat siis usein markkinoinnin säännöllisyyden kanssa. Ongelma piilee usein markkinointisuunnitelman puutteessa: jos suunnitelmaa ei ole, ei säännöllisyyttä voi…
> Jatka lukemista#8: Markkinoinnin ajanhallinta: aika ei riitä markkinointiin (ja se on väärä valinta)
”Haluaisin tehdä markkinointia, mutta ei vaan aika riitä” Kuulostaako tutulta? Jos kyllä, tämä jakso on sinulle. Katso video tai kuuntele jakso Spotifystä. Ne, jotka tuntee minut, tietää, että ajanhallinta ei todellakaan ole minun kovimpia vahvuuksia. Yrityksistä huolimatta en ole vielä parantunut elämää hankaloittavasta aikaoptimismista. Uskon silti vahvasti siihen, että se, että jättää oman yrityksensä markkinoinnin…
> Jatka lukemista#7: Missä markkinoit – selkeytä markkinointikanavasi
Miten otat haltuun omat markkinointikanavat ja luot selkeän sisältökalenterin, joka oikeasti tuo tuloksia viivan alle? Katso video tai kuuntele podcast Spotifystä. Pidin hiljattain erään yrittäjän kanssa katsausta hänen markkinoinnistaan ja hän sanoi näin: ”Sähellän vähän joka suunnassa, laitan yhden postauksen jonnekin ja toisen ilmoituksen jonnekin, ehkä joku ostaa, mutta kaikesta tekemisestä puuttuu selkeät stepit.” Et…
> Jatka lukemista#6: Teetkö markkinointia lennosta (näin se haittaa markkinointiasi)
Teetkö markkinointia lennosta – eli odottelet inspiraatiota, joka silloin tällöin iskee? Inspiraation tullessa keksit lennosta jotain sisältöä markkinointiisi, siis jotain sellasta, mihin juuri sillä hetkellä fiilispohjalta tulee idea? Voit katsoa jakson videomuodossa YouTubessa tai kuunnella Spotifystä. Markkinointi fiilispohjalta ei pitkässä juoksussa yleensä tuo hyviä tuloksia ja tässä jaksossa kerron miksi. Lisäksi puhutaan siitä, mitä ensiaskelia…
> Jatka lukemista#5: 3x Näin lähdet liikkeelle tuloksellisessa markkinoinnissa
Onko markkinointi sulle mörkö, jonka kanssa et oikein pääse edes liikkeelle? Tässä jaksossa puhun kolmesta asiasta, joita sinun kannattaa työstää, kun haluat tehdä tuloksellista markkinointia ja kasvattaa myyntiäsi. /// Tavoitteista tuloksiin – ovet nyt auki Tavoitteista tuloksiin on kolmiosainen työpaja, joka auttaa sinua ottamaan selkeitä ja konkreettisia askelia kohti myynnin kasvattamista tehokkaan markkinoinnin avulla. Tämä…
> Jatka lukemista#4: Varasta markkinointivinkit: 60 % kasvu verkkokurssilanseerauksessa
Kuuntele jakso tästä: Haluatko varastaa multa parhaat markkinointivinkit, jotka minun mielestä oli menestyksen avaimia, kun asiakkaan verkkokurssilanseerauksessa tehtiin yli 60 % kasvu edelliseen verrattuna? Tässä podcastissa käyn läpi kolme avainjuttua, jotka minun mielestä pitää olla kunnossa, jos haluaa lanseerata minkä tahansa tuotteen menestyksekkäästi. Ne ei muuten ehkä ole niitä, mitä luulet! 🔥🔥🔥 Lataa maksuton Tulosturbo-työkirja…
> Jatka lukemista#3: Mitä olisin halunnut tietää, kun aloin tekemään markkinointia
Keltanokasta tulosten tekijäksi on pitkä matka Kun aloitin markkinoinnin tekemisen, ei minulla ollut oikeastaan mitään laajempaa ymmärrystä tai kokemusta markkinoinnista ja tulosten tekemisestä. Nyt kun takana on 7 vuotta markkinointikokemusta, kymmeniä tuotelanseerauksia ja pian 💸 miljoonan euron verran 💸 asiakkaille tehtyä myyntiä, halusin tehdä tämän jakson: mitä olisin halunnut tietää silloin, kun aloitin tekemään markkinointia.…
> Jatka lukemista#2: Miksi et saa markkinoinnista otetta
Tuloksellisen markkinoinnin askeleet Markkinoinnissa ei kannata tavoitella nopeita pikavoittoja tai yhden hitin ihmeitä – tuloksellinen ja tavoitteellinen markkinointi syntyy seuraavista askeleista: 1. Päätä, ketä haluat asiakkaaksesi 2. Pohdit, missä kanavissa ja millaisella sisällöllä tavoitat valitut asiakkaat 3. Teet suunnitelman, miten tavoitat eri ostopolun vaiheessa olevat asiakkaat 4. Toteutat suunnitelmaa ja mittaat tuloksia Sen jälkeen pyörä lähtee…
> Jatka lukemista- 1
- 2
- Seuraava »